Vi anser att alla företag har behov av en svarstjänst vid behov eller på heltid och följande ser vi som de viktigaste orsakerna:
Responda grundades 2008 med målet och ambitionen att utmana marknaden genom att leverera en högre kvalitetsnivå – fråga våra kunder, de tycker att vi lever upp till målet.
Din kund i fokus
Ni är vår uppdragsgivare och det är er kund - inringaren som är den viktiga.
Ljudkvalitén är mycket viktig
Hos oss på Responda hör ni inte sorlet från kollegor och rasslande tangentbord. Era inringare upplever med andra ord inte att de kommit till ett callcenter.
Vilken tjänst passar er som företag? De flesta företag behöver avlastning med att ta hand om de inkommande samtalen. Det kan vara när medarbetarna är på konferens, utbildning, kickoff eller när ordinarie telefonist är sjuk. Det kan gälla alla inkommande samtal, vid höga belastningar eller tillfälligt som ett stöd i den dagliga kundkontakten. Läs mer under respektive tjänst. Vi hjälper er att välja just den tjänst som passar ert företag!
"Personliga och engagerade medarbetare gör att vi gillar Responda"
08-120 420 00 | info@responda.se