Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Telefonpassning

Med över 30 års erfarenhet är vi experter på telefonpassning och med engagerade medarbetare och flexibel teknik erbjuder vi framtidens servicelösning. Med vår svarstjänst får ni hjälp att hantera era telefonsamtal – dygnet runt om ni vill. Våra välutbildade telefonister ger ett personligt och professionellt bemötande och ni missar inga viktiga samtal. Fokusera på er kärnverksamhet medan vi tar hand om telefonpassningen och ser till att samtal eller meddelande kommer fram till rätt person.  

Anpassad telefonpassning

Idag är information en valuta i sig och därför ställs allt högre krav på företags kundtjänst och svarsservice. För många företag kan det dock vara svårt att hinna med frågor och inkommande samtal. Genom våra tjänster inom svarsservice och telefonpassning behöver det inte längre vara ett problem. Vi erbjuder möjligheten att helt eller delvis sköta er kundservice och tillsammans hitta en bra nivå på omfattningen av vårt samarbete.

Låt våra specialutbildade medarbetare ta hand om era kunder

För att verkligen kunna kalla oss experter på svarsservice specialutbildas all personal på Responda Group. Våra telefonister har lång erfarenhet och skräddarsys för varje uppdrag. Allt för att kunna sköta er kundservice professionellt och kundanpassat som möjligt.

Telefonpassning till ett flexibelt pris

Vi tar fram en samarbetsmodell baserat på era unika behov. Vi kan erbjuda allt från ett upplägg där vi tar hand om samtliga inkommande samtal, till att vi endast besvarar de samtal ni själva inte hinner med. Allt till ett flexibelt pris. Oavsett vilket typ av samarbete ni väljer så garanterar vi att våra telefonister alltid är självgående och sköter er telefonpassning på bästa möjliga sätt.

 

Vad ingår i tjänsten?

  • Vi tar emot inkommande samtal och svarar med önskad hälsningsfras.
  • Vi kopplar samtalen till efterfrågad person. Vi kan givetvis också avisera samtalet så att ni själva kan välja att ta emot det, eller be telefonisten ta ett meddelande.
  • Är ni upptagna tar vi meddelanden som omgående skickas till er via e-post och/eller sms.
  • Vi gör en effektiv filtrering av samtalen. Vissa ärenden kan hänvisas till er webbplats eller e-post.
  • Ni bestämmer själva när samtalen ska besvaras av oss: vid upptaget, efter ett visst antal signaler, efter kontorstid, vid enstaka tillfällen eller hela tiden.

Fördelarna med telefonpassning

  • Ni missar inga affärsmöjligheter eller andra viktiga samtal.

  • Ett professionellt bemötande av våra telefonister. 

  • Ökad tillgänglighet och bättre service för era kunder.

  • Höjd effektivitet. Ni slipper avbrott i arbetet och kan återkomma till de som ringt när det passar er bättre.

 

Kvalificerad telefonpassning för alla branscher och företag

Som en etablerad och kvalificerad partner för svarsservice är Responda Group det självklara valet för många företag, både stora och små, inom många olika branscher. Välkommen att ta kontakt med oss om du vill veta mer om våra tjänster kring telefonpassning, kundtjänst och annan svarsservice.

 

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig att skapa framtidens servicelösningar.

Vi hjälper dig gärna

Rulla till toppen